Mijn huisje

donderdag 26 september 2013

Hierbij wat foto's van mijn huisje. Ik woon er sinds mei van dit jaar, en ondanks dat ik al een hoop werk heb verzet, staan er nog wat projecten op m'n to-do-lijstje. Zo mis ik nog een leuke lamp (het lampje op de schouw is in de verhuizing zijn kapje verloren; mooie gelegenheid om op zoek te gaan naar een nieuw lampje!), en wacht mij nog een flinke schilderklus. Zo'n beetje alles hier was 'schilderstape-geel', van de kozijnen tot het plafond tot de plinten. Onbegrijpelijk.. Het plafond, de muren, plinten en deurposten heb ik al aangepakt met m'n witte kwast, maar over de raamkozijnen zijn de huisbaas en ik nog in conclaaf: daar moeten alle oude verflagen af omdat het bladdert, en dat is nogal een werk. Wie dat mag oppakken is nog onduidelijk, to be continued dus..
De foto's zijn wat amateuristisch (foto's maken met je telefoon is dus niet heel geslaagd) maar geven hopelijk een beetje een beeld van hoe ik woon.





Ik ben gek op kaarten! In dit kaartenrekje van HEMA komen alle 'inkomende' kaartjes terecht.


Zie hier, de gele raamkozijnen in de erker. Wat zal de boel opfrissen van een wit laagje!



Twee handbewerkte potjes uit Malawi, een theepot uit Tunesië, olijfolie uit Italië. 
Ik vind het altijd leuk om mooie dingen mee te nemen naar huis als ik op reis ben geweest.



Ik ben zó blij met m'n twijghaak van HK Living! Superstoer is 'ie!


Klein maar fijn.
 De keuken was knalgroen met knalroze toen ik er kwam wonen, dus die heb ik aangepakt met hoogglans wit plakfolie en nieuwe handgreepjes.




Tot zover de rondleiding :) Zoals je kunt zien is het niet groot, maar het is een heerlijk plekje!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen