Een kijkje in mijn huis

woensdag 25 juni 2014

Tadaa, hier dan eindelijk wat foto's van mijn huis! De stoel, de tafel en het tv-meubel zijn vorige week gebracht en sindsdien loop ik steeds verwonderd door mijn huis, mezelf afvragend of dit wel echt MIJN huis is. Van bouwput naar heerlijk woonhuis, I'm a happy camper!
Een aantal stoelen staan nog in de grondverf (met plek voor tien mensen mag ik ook nog wat extra stoelen gaan scoren bij de kringloop) en er moeten nog lampen opgehangen worden, maar ik ben dik tevreden met het resultaat tot nu toe!





De tafel en het tv-meubel zijn gemaakt door MG Houtwerk (gevonden via Marktplaats).
Het was nog een hele toestand om het tafelblad van drie meter lang boven te krijgen; met een beetje wilskracht en een heleboel spierkracht is het gelukkig toch gelukt! Het tv-meubel heb ik intussen voorzien van een paar laagjes witte verf, maar ik vind het wel tof om de tafel onbehandeld te laten. Dit betekent wel dat een tafelzeiltje voor tijdens het eten geen overbodige luxe is om de tafel zo lang mogelijk mooi te houden. Gelukkig bestaan die er tegenwoordig in de leukste varianten, dus laat de etentjes maar komen!

15 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Heerlijk zo je eigen huisje inrichten. Geniet ervan!

    Liueve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Femke,het ziet er super gaaf uit..
    Maar jeetje,een tafel voor 10 man ??
    Hahahaha dat word gezellig tafelen enzo..
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier van geniet..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat een HEERLIJK huis!
    Wat zul jij genieten zeg!
    En die tafel wauw!
    Dit is gaaf!
    Alles is mooi op elkaar afgestemd!
    Echt super gaaf!
    Lekker licht ook!

    Geniet ervan :).
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf!! Het ziet er super uit! Geniet ervan! Liefs silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi!!! Wat ligt er op de vloer, als ik het vragen mag? gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig huis heb je!! Mooi gestyled!

    Fijne dag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAUW! Wat een prachtig huis...Geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kan me voorstellen dat je er blij mee bent en wat leuk om het dan helemaal in te richten he? Je tafel is ook super mooi, jeetje 3 meter lang!! Je kunt er ook transparante parketlak overheen doen ter bescherming. Tot volgende week op de bloggerslunch! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het gaaf geworden zeg! Echt super mooie plaatjes. Je hebt het echt prachtig gestyled. Super leuk al die verschillende stoeltjes bij de eettafel. Wij hebben ook zo'n grote robuuste tv kast. Mooi he en ook handig. Met een feestje gooi je er een paar kussens op en zo heb je wat extra zitplekken met b.v. een feestje. Geniet van al het moois!

    Liefs Suuz

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw mooi huisje zeg! En geweldig die lange tafel ook :-) Veel woonplezier! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow! Wat is het mooi geworden! Zo mooi ruimtelijk en licht...
    Is jou bank van Ikea?
    Fijn weekend!
    Groetjes Rixt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie er zo naar uit om je huisje te gaan in zien in real life!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is je huis prachtig geworden! Het straalt rust maar ook zo veel sfeer uit. Je tafel is prachtig, met al die verschillende stoelen. Wauw. Echt heel mooi! X, Judith

    BeantwoordenVerwijderen